piątek, 20 września 2013

Pomysłowe pendrivy / Stylizacje ;3

Hej ;3 Dzisiaj trochę taka krótka, ciekawa notka. Pokażę Wam dziś kilka zdjęć pendrive'ów, które wyglądają naprawdę pomysłowo. Znalazłam m. in. pendrive oreo, w kształcie misia i torebki. Naprawdę warto zobaczyć! Oprócz tego mam dla Was trochę stylizacji :)





Aż mam ochotę na ciastka, a Wy? :)

Słodki :D


Pendrive w kształcie torebki, o którym wspomniałam wcześniej.





Serduszko <3




Podoba Wam się? :D

To akurat jest pomysłowe... Może chciałybyście aby szminka była prawdziwa? ;D


No i to tyle zdjęć pendrive'ów :D A teraz wcześniej obiecane - stylizacje!

Tą stylizację stworzyłam sama (z resztą, widać podpis). Jest w moim stylu. Lubię takie kolory, jak bordowy czy łososiowy, co widać na tym przykłądzie stylizacji :)






Starałam się, aby ta stylizacja była bardziej elegancka, co podkreśla torebka z kokardą, która bardzo mi się podoba :)

Jeśli spodobały Wam się stylizacje lub chcielibyście skomentować notkę - piszcie komentarze! Z chęcią odpowiem na Wasze komentarze :)

Do zobaczenia!

Źródło zdjęć: weheartit.com
Stylizacje: urStyle.pl (mojego autorstwa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz