niedziela, 29 września 2013

Buty *-* (duuużo zdjęć)

Cześć ;3

Wiem, wpis miał być wczoraj, a nie dziś, ale poszłam spać wcześniej niż zwykle 
i blog zupełnie wyleciał mi z głowy...

W dzisiejszym wpisie będzie co prawda więcej zdjęć niż treści...
 (nawet myślałam, czy nie napisać
tego wpisu po prostu na komórce...)

Właściwie dzisiaj chciałam Wam coś napisać o butach.
 
Ostatnio rozmyślam nad kupieniem nowych.

Na początku roku wszyscy chodzą zwykle w tych samych butach co w zeszłym roku, bo jest jeszcze ciepło
i chcemy zachować ten "letni" klimat.
Warto jednak spojrzeć na to z innej strony.
Robi się coraz zimniej, więc warto
zaopatrzyć się w nowe buty!

W dzisiejszym wpisie będzie ich mnóstwo!

Martensy, emu, lity...

Zobaczcie sami!































































Okay, to chyba tyle...
Piszcie jakie buty się Wam najbardziej spodobały!

Następna notka prawdopodobnie we... wtorek! Nic nie obiecuję, bo z ostatniej się nie wywiązałam xD

Źródło zdjęć: weheartit.com

1 komentarz: