wtorek, 17 września 2013

Biała koszula nie tylko na rozpoczęcie roku!

Hej. Znalazłam chwilkę na napisanie postu. Szkoła rozkręca się, i to bardzo... Już trzeci tydzień, a ja jestem wykończona! Też tak macie?

Okay, przechodząc do tematu, muszę Wam powiedzieć, że jestem WIELKĄ fanką białych koszul. Uważam, że nadają się one do wszystkiego - do szortów, legginsów, a nawet do jeansów. W jednej z pierwszych notek pisałam o koszulach - mgiełkach. Teraz chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć białych koszul.






Tak jak mówiłam - białe koszule pasują prawie do wszystkiego!





Biała koszula w zestawieniu z szortami.


Nie tylko modnie, ale i wygodnie :)

Też bym taką chciała! :)

Jeśli chodzi o "moje" koszule, to mam ich kilka, ale najbardziej lubię białą koszulę mgiełkę z świecącymi guziczkami :) Kupiłam ją w Reserved.

To tyle na dziś następnej notki spodziewajcie się najwcześniej... za ok. 2-3 dni. Nic nie obiecuję ! :)

Do zobaczenia, miłego popołudnia ;p

Źródło zdjęć: weheartit.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz