poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Szorty / Niesamowite buty / Eleganckie fryzury / Stylizacje / Kapelusze - idealne na lato!

Hej. Na początku notki chciałam przede wszystkim podziękować za komentarze - obiecuję się za nie odwdzięczyć i... czekam na więcej. :) Posłuchałam się rady pewnej osoby i usunęłam ruchome tło.

Wybaczcie, że nie pisałam przez kilka dni. Tak, to jest u mnie w rodzinie - przez czerwiec i lipiec siedzimy w domu, a dopiero w sierpniu planujemy wyjazdy. :D Miałam notkę zaplanowaną na 4 sierpnia, ale co poradzić - są wakacje! ;D Korzystajmy z tych słonecznych dni, gdyż mamy ich w zapasie :)

Szorty
Szorty są wprost idealne na pogodę jaką mamy teraz... Nie będzie nam w nich gorąco, a co ważniejsze - ładnie opalimy sobie nogi :) Oto kilka inspiracji:


Pastelowe kolory są bardzo wyraziste. :)


DIY -  czemu nie?


Motyw kwiatowy to coś co kocham!


Ombre to ostatnio bardzo modny wzór. Takie szorty można kupić albo zrobić coś bardziej oryginalniejszego - wykonać ombre samodzielnie! :)


Bardzo pomysłowe! :)


Ćwieki można przyczepić samemu - wystarczy chcieć ;)

Niesamowite buty

Koturny, lity, vansy, baletki... Która z nas nie kocha butów? Oto te najbardziej niezwykłe!




Eleganckie fryzury
Każda kobieta uwielbia wyglądać elegancko i niebanalnie. Nie tylko ubrania są głównym elementem stroju, ważna jest także dobrze dobrana fryzura.












Stylizacje
Skoro już wiemy jaką fryzurę sobie zrobić to czas się odpowiednio ubrać. :)













Kapelusze - idealne na lato!
Trzeba się jakoś uchronić przed słońcem, gdyż promienie słoneczne mogą być groźne. Aby temu zapobiec, należy nosić odpowiednie nakrycie głowy - takie w którym nie będzie nam za gorąco, będziemy czuć się swobodnie i bezpiecznie.






To tyle na dziś. :) Dziękuję za przeczytanie notki. Komentujcie i piszcie o czym chcielibyście przeczytać w następnej notce! ;D

Źródło zdjęć: likely.pl

1 komentarz:

  1. Od razu lepiej się czyta :)
    Wszystkie szorty przypadły mi do gustu,nie da się ich nie kochać :)
    Uwielbiam oglądać zdjęcia stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń