sobota, 24 sierpnia 2013

Po krótkiej przerwie...

Witajcie. ;) Na blogu nie było mnie dokładnie... 19 dni ;D Zobaczyłam komentarze, które dostałam, za chwilę się za nie odwdzięczę. W dzisiejszym wpisie zamieszczę trochę informacji blogowych, trochę z mojego prywatnego życia...

Na początek chcę Wam powiedzieć, że niedługo będziecie mieli możliwość obserwowania mojego bloga. To znaczy, że będziecie mogli zostać powiadomieni o nowych wpisach na blogu. ;) Taką opcję znajdziecie już niedługo na moim blogu! :)

Chcę Was też powiadomić, że założyłam blogowe konto na wywiader.pl. Link macie tutaj: http://www.wywiader.pl/melancolie

Jest on do zadawania pytań jedynie na temat bloga. Wszystkie pytania, które będą wykraczać poza temat zostaną usunięte.

To chyba tyle odnośnie bloga. ;) Jeśli sobie coś jeszcze przypomnę, to edytuję ten wpis. :)


Chcę Wam też powiedzieć, że niedawno wybrałam się do H&M i sprawiłam sobie śliczną jeansową koszulę. Mniej więcej tak wygląda:


Jest tylko trochę ciemniejsza. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z zakupienia tej koszuli. ;)

To chyba tyle na dziś. Miłego dnia. :)

Źródło zdjęcia: szafa.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz