środa, 31 lipca 2013

Okulary słoneczne

Hej. Chciałam Was powiadomić, że od sierpnia wpisy nie będą pojawiały się tak często jak teraz (tzn. codziennie). Wszystko oczywiście jest związane z brakiem wolnego czasu - w sierpniu zwykle przygotowujemy się do szkoły itp. Mam jeszcze zaplanowanych kilka wyjazdów z rodziną, do znajomych... Wpisy będą się pojawiać prawdopodobnie raz na kilka dni.

Ok, przejdźmy do tematu notki.

Okulary słoneczne
Okulary idealnie nadają się na pogodę jaką mamy teraz. Słońce, bezchmurne niebo... Bajka, prawda? Tylko nie ma chyba nic bardziej nieznośnego  niż słońce nieustannie świecące nam w twarz. Dlatego na tę porę idealnie nadają się okulary przeciwsłoneczne. Oto kilka tych najbardziej modnych:


Lenonki to akurat mój typ. ;)






To tyle na dziś. Do zobaczenia :)

Źródło zdjęć: likely.pl

2 komentarze:

  1. Ja przeciwnie- w sierpniu mam więcej wolnego czasu :)
    Fajny bajer to ruchome tło,ale przez neie strasznie ciężko się czyta,ledwo doczytałam notkę do końca ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. moje ulubione to pilotki, ale sama mam coś jak nerdy :D

    OdpowiedzUsuń