sobota, 27 lipca 2013

Lana Del Rey / Mgiełki / Nowy szablon i nagłówek

Cześć :)
Jak widzicie ustawiłam nowy szablon i nagłówek, który wykonałam sama, z czego jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Ale do rzeczy... Dzisiaj miałam Wam napisać trochę o tym i o tamtym...

Kim jest Lana Del Rey?

Na zdjęciu widzicie Lanę Del Rey, a właściwie Elizabeth Grant, gdyż tak nazywa się naprawdę ta amerykańska wokalistka. Gra muzykę indie pop, sadcore etc.

Wydała trzy albumy:
- Lana Del Rey A.K.A. Lizzy Grant (2010)
- Born to Die (2012)
- Paradise (2012)

Ja osobiście polecam Wam album Born to Die, gdyż znajdują się na nim moje ulubione piosenki Lany.

A oto trzy piosenki Lany, które Wam polecam:
Lana Del Rey - Young and Beautiful

Lana Del Rey - Summertime Sadness


Lana Del Rey - Born to Die

A teraz mam dla Was idealne koszule na lato - mgiełki!

Mgiełki to koszule najczęściej bez rękawów i wykonane z lekkiego i przewiewnego materiału. Z mgiełkami można także wykonać DIY, doszyć koraliki lub nawet ćwieki.





Macie już mgiełki w swojej szafie?

Źródło zdjęć: Wikipedia, likely.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz