piątek, 4 października 2013

Japonki ^.^

Cześć ;3

Tak jak obiecałam, napiszę dziś kolejny post na blogu.

Na początek tak trochę co u mnie...
Cóż... Dzisiaj WRESZCIE "wprowadziłam" się do mojego pokoju po remoncie.
Pomalowany został na fioletowo i w niektórych miejscach jest tapeta w kwiaty.

Ogólnie, wszystko zostało zmienione.

Dzisiejszy post będzie na temat japonek.
Chyba nie muszę tłumaczyć czym są japonki.

Ich historia sięga bardzo daleka, kiedy to w Japonii wymyślono właśnie pierwsze Japonki.

Były to buty o prostej konstrukcji: kawałek drewna i dwa paski.
Dzisiejsze japonki zupełnie nie przypominają tamtych!

Z resztą, zobaczcie sami:



























Okay, teraz mam dla Was kolejny zestaw ciuchów.
Ten, specjalnie z klapkami japonkami w roli głównej :)





To był już zestaw nr 4 :)

Okay, to tyle na dziś.

Do zobaczenia :)

Następny wpis

Następna notka pojawi się najprawdopodobniej... w sumie to...
Przez dłuższy czas mnie nie będzie. 
Następny wpis pojawi się 12 października, czyli... za tydzień, w piątek, heh :D

Cześć :)

Źródło zdjęć: weheartit.com
Stylizacja: polyvore.com  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz